VitrA, Artema, İntema Yaşam, Villeroy&Boch, Burgbad ve Engers markalarıyla hizmet veren Eczacıbaşı Yapı Ürünleri, sektöründeki en geniş ürün yelpazesine, üretim ve satış ağına sahip. 60 yıllık deneyimiyle, banyo ve karo ürünlerinin toplamında Türkiye’de pazar liderliğini elinde bulunduruyor.
Eczacıbaşı Yapı Ürünleri’nin, yaklaşık üçte biri yurt dışında olmak üzere 6.500’den fazla çalışanı ve 4 ülkede 15 üretim tesisi bulunuyor. Bozüyük’te yer alan ve çevre dostu teknolojilerin kullanıldığı üretim kampüsü; kapasite, teknoloji ve kalite bakımından seramik üreten tesisler arasında dünyada ilk sıralarda yer alıyor.
Banyoda kullanılan tüm ürünleri tasarlama ve üretme yeteneğine sahip dünyanın sayılı kuruluşları arasında yer alan Eczacıbaşı Yapı Ürünleri’nin yıllık üretim kapasitesi 5,7 milyon seramik sağlık gereci, 30 milyon metrekare seramik karo, 2 milyon armatür, 1 milyon banyo aksesuarı, 200 bin küvet ve duş teknesi, 795 bin modül banyo mobilyası, 1 milyon gömme rezervuar ve 1,2 milyon klozet kapağından oluşuyor.
Eczacıbaşı Topluluğu’nun en büyük iş alanını oluşturan Eczacıbaşı Yapı Ürünleri, büyüme stratejisini çok markalı, çok üretim merkezli ve çok pazarlı bir yapıda geliştiriyor. Sektörünün ilk ihracatını yapan kurum olarak, bugün cirosunun %80’ini Türkiye’nin dışındaki 75’in üzerindeki ülkeden sağlıyor. AB ülkelerine yapılan ihracatta, karo ürünleriyle birinci sırada yer alan Eczacıbaşı Yapı Ürünleri, ülkemizin toplam seramik sağlık gereçleri ihracatının %52’sini gerçekleştiriyor.
VitrA’nın geniş ürün gamı, renk, malzeme ve boyut çeşitliliği, herkes için özel ve farklı bir banyo yaratılmasına olanak tanıyor. İnovasyon çalışmalarının odağına insanları koyan VitrA, kullanıcıların hayatını her anlamda iyileştirmek ve kolaylaştırmak için, Bozüyük’teki inovasyon merkezinde pek çok yenilik geliştiriyor. Tüm bu süreçlerde doğal kaynakları koruma sorumluluğuyla hareket ediyor, Blue Life adını verdiği yaklaşımla, tasarım ve üretimden yönetime, her alanda sürdürülebilirliği esas alıyor.