Artema sahip olduğu ödüllere bir yenisini daha ekledi. 2,1 milyon “aç-kapa”ya dayanan armatürleriyle sektörün standartlarını zorlayan Artema’nın başarısı, Stevie Awards tarafından ödüllendirildi. Artema’nın Facebook sayfasında hayata geçirdiği “Dayanıklılık Testi” uygulaması,Stevie Awards 2014 jürisi tarafından,“En İyi Pazarlama Uygulaması” kategorisinde Altın Ödül’e layık görüldü.
Artema armatürlerinin dayanıklılığını vurgulayan uygulama, “Artema 1,5 milyon kez açıp kapamaya dayanıyor, peki ya sen dayanabiliyor musun?” mesajıyla duyuruldu. Uygulamada büyük ödüle ulaşmak isteyenkatılımcılardan, Artema’yı 1,5 milyon kez açıp kapamasıistendi. Kampanya için form dolduran, konuyu Facebook duvarında paylaşan kişilere ve her 30 bininci takipçiye, “aç-kapa” çekilişine katılma hakkı verildi. Artema’ların ne kadar dayanıklı olduğunu deneyimleme fırsatını yakalayan takipçiler, birbirinden güzel hediyelerin sahibi oldu.Yayında kaldığı 10 gün gibi kısa bir sürede büyük ilgi gören uygulama, Plasenta Conversation Agency tarafından hazırlandı.
The Stevie Awards
İş dünyasında kazanılan başarıların ve kuruluşların topluma sağladığı katkıların ödüllendirilmesi, uluslararası platformlarda duyurulması amacıyla veriliyor. 2002 yılından bu yana düzenlenen The Stevie Awards kapsamında, farklı ülkelerden binlerce proje değerlendiriliyor. Adını Yunanca’da “taçlandırma” anlamına gelen Stevie sözcüğünden alan prestijli organizasyon, dünyanın en kapsamlı ve en beğenilen ödül programlarından biri olarak kabul ediliyor.